کاکتوس نقره ای

با کاکتوس نقره ای بزرگترین قدم مهاجرت تحصیلیت رو برمیداری، چون:

  • با این پکیج تمام مدارکت نگارش و آماده میشه
  • دانشگاه مقصدت به درستی انتخاب میشه
  • از دانشگاه مقصدت پذیرش میگیری

آنچه در این ویدیو مشاهده خواهید کرد:

  • کاکتوس نقره ای چی هست ؟؟
  • آیا کاکتوس نقره ای به درد شما میخورد یا نه ؟
  • چگونه میتوانید از خدمات کاکتوس نقره ای استفاده کنید؟

فرم ارتباط با ما

شماره واتس اپ : 17097211045+

همچنین میتوانید در شبکه های اجتماعی با ما در ارتباط باشید : 

برای مشاوره رایگان در مورد پکیج کاکتوس نقره ای میتوانید از قسمت راست با متخصصان ما تماس بگیرید یا اینکه اطلاعات خود را به همراه هرگونه سوالی که دارید برای ما بنویسید تا متخصصان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

خدمات کاکتوس نقره ای

تو کاکتوس نقره ای یک تیم کاربلد دلسوز متخصص که خودشون قبلا همین مسیر رو طی کردن و سال ها تجربه دارن، براتون از کشور و دانشگاهی که دوست دارید پذیرش میگیرن. این پکیج زمانی برای شما مناسبه که نیازی به گرفتن فاند و بورسیه ندارید یا اینکه شرایط گرفتن این کمک هزینه ها رو ندارید.(این رو تو جلسه ای که با ما دارید متوجه میشید.)

با کاکتوس نقره ای این خدمات رو میگیری

مشاوره رایگان

بیرون آمدن از سردرگمی
انتخاب کشور
انتخاب پکیج مناسب

پذیرش از دانشگاه

انتخاب دانشگاه متناسب با شرایط مالی و تحصیلی شما
آماده کردن مدارک اپلای (رزومه، SOP، پروپوزال)
اپلای و ثبت نام روی سایت دانشگاه

نحوه استفاده از کاکتوس نقره ای

اگر واقعا برای تحصیل تو خارج از کشور و مهاجرت تصمیم جدی گرفتی، کاکتوس نقره ای میتونه بهترین انتخاب برات باشه. اولین و بهترین اقدام برای گرفتن پکیج کاکتوس نقره ای و همکاری با ما، مشاوره هست. آره هم اولین قدم و مهمترین قدمه. میگی چرا؟!
چون تو این روزا اطلاعات درمورد مهاجرت، بخصوص اپلای و مهاجرت تحصیلی زیاد شده که خیلی از اینا خواسته یا ناخواسته اشتباه هستن و تو رو نه تنها به کشور هدفت نمیرسونه، بلکه سردرگم میشی و حتی پول و وقت از دست میدی. ولی میتونی تو کاکتوس، از کسایی که قبلا خودشون این مسیر رو رفتن و چندین ساله تو مسیر مهاجرت به دانشجو های عزیز ایرانی کمک میکنن، به مشاوره کاملا تخصصی و بی نقص رو بگیری.
بعد از مشاوره اگر کاکتوس نقره ای برات بهترین و مناسب ترین گزینه بود، میتونی به صورت رسمی و قانونی با شرکت ما قرارداد ببندی و این افتخار رو به ما بدی که به عنوان یک دوست صفر تا صد گرفتن پذیرش از دانشگاهی که دوست داری رو براتون انجام بدیم.